Tehnilised tingimused

Veebid

Reklaamidena aktseptime neljas vormingus reklaame:

  • Pildifail (jpg, png, gif)
  • Videofail (mp4)
  • HTML

HTML-reklaam

HTML-reklaame ootame zip-konteinerisse kokku pakitult.

Lingid lisage kujundusse.

Kui kasutate kujundamiseks Google Web Designerit, siis määrake kujundades keskkonnaks Doubleclick.

HTML-reklaam peab olema korrektses html-vormingus ning võib kasutada kõiki HTML-i, CSS-i ja JavaScripti funktsioone.

HTML-reklaami maksimaalne lubatud maht on 100 kb.

Reklaam ei tohi kaasata pilte, JS-i, CSS-i ega muid faile väljaspoolt saadetud zip-konteinerit (v.a. Google’i ja Adobe’i CDN-id).

HTML-reklaam peab sisaldama clickTAG-i. Selle paigaladmiseks on kaks sammu:

1. Kopeeri järgnev kood <head></head> TAG-ide vahele.

<script>
function getQueryStringValue (key) {
return decodeURIComponent(window.location.search.replace(new RegExp("^(?:.*[&\\?]" + encodeURIComponent(key).replace(/[\.\+\*]/g, "\\$&") + "(?:\\=([^&]*))?)?.*$", "i"), "$1"));
}
window.clickTAG = getQueryStringValue("clickTAG");
</script>

2. Lisa klickTAG <body> TAG-ile, et see näeks välja:

<body onclick="window.open(window.clickTAG); return false;">

Mitme erineva clickTAG-i korral kasutada:

window.clickTAG = getQueryStringValue("clickTAG");
window.clickTAG1 = getQueryStringValue("clickTAG1");
window.clickTAG2 = getQueryStringValue("clickTAG2");

HTML-reklaami korrektseks kuvamiseks lisa CSS-i reeglid:

<style>
html, body {
padding: 0;
margin: 0;
}
img {
border: none;
}
</style>

Ajakirjad

Tehnilised tingimused on reklaamide ettevalmistamisel kohustuslikud ja nende eiramise puhul ei saa trükikoda tagada trükitulemuse kõrvalekalleteta kvaliteeti.

Valmisreklaamidena aktseptime PDF-formaadis faile, mis vastavad ISO standardile 15930-1 pdf/x-1a: 2001 ja ISO standardile 15930-4 pdf/x-1a: 2003. Teistes formaatides reklaamide esitamine tuleb kooskõlastada toimetusega.

Lõikevaruga reklaami puhul tuleb igasse reklaami äärde lisada lõikevaru (bleed) 5 mm.

Reklaamide kujundamisel peavad kõik pildid ja objektid olema CMYK-formaadis.

Sügava musta saavutamiseks tuleb kasutada värvikombinatsiooni 100% Black, 50% Cyan, 40% Magenta, 40%Yellow.

Osavärvide kogusumma sisulehekülgedel (total ink limit) ei tohi ületada all olevas tabelis toodud protsenti.

Reklaamide kujundamisel soovitame kasutada vastavale paberile sobivaid ICC-profiile. Õige profiili leiab all olevast tabelist ja Profiilid saab alla laadida trükikoja kodulehelt (aadressid on lisatud allolevasse tabelisse).

Reklaamide kujundamisel ei tohi mustade objektide joonepaksusega alla 0,2 mm ja tekstide (pealkirjad, alapealkirjad, põhitekst) alla 10 punkti kasutada teisi osavärve.

Reklaamide kujundamisel ei tohi kasutada värvilistes objektides alla 10 punkti ja joonepaksusega alla 0,2 mm negatiivset teksti.

Reklaamide kujundamisel ei tohi mustade raamobjektide (tabeliruudustik, pildi raamid või analoogsed kujunduselemendid) puhul kasutada teisi osavärve (Cyan, Magenta, Yellow).

Reklaamide kujundamisel tuleb lehekülje lõppformaadist kriitilised objektid (tekst, logod jm kujunduselemendid) paigutada 5 mm kaugusele lehekülje välisservast.

Väljaanne Mood Tiiu Siluett Eesti Ajalugu
Trükikoda Kroonpress Kroonpress Kroonpress Kroonpress
Sisupaber Novapress 70g/m2 GraphoCrystal 52g/m2 GraphoCote 65g/m2 GraphoCrystal 52g/m2
Osavärvide maksimaalne kogusumma
sisulehekülgedel (total ink limit)
300% 260% 300% 260%
ICC-profiil sisulehekülgede PSO_LWC_Improved_eci PSO_INP_Paper_eci PSO_LWC_Improved_eci PSO_INP_Paper_eci
Piltide resolutsioon
sisulehekülgedel
300 dpi 266 dpi 300 dpi 266 dpi
Kaanepaber WFC gloss 170g/m2 WFC gloss 170g/m2 WFC gloss 170g/m2
Osavärvide maksimaalne kogusumma
kaanepindadel (total ink limit)
330% 330% 330%
ICC-profiil kaanepindadel ISOcoated_v2 (FOGRA39L) ISOcoated_v2 (FOGRA39L) ISOcoated_v2 (FOGRA39L)
Piltide resolutsioon kaanepindadel 300 dpi 300 dpi 300 dpi
ICC-profiilide allalaadimine Proofilid saad alla laadida siit. Proofilid saad alla laadida siit. Proofilid saad alla laadida siit. Proofilid saad alla laadida siit.