Uudised

    Loading posts...
  • Autogeeniuse lugejaskond ületas maagilise 100 000 piiri

    Pärast pingelist spurti aasta lühima kuu viimasel päeval saavutas Autogeenius esimest korda oma ajaloos lugejanumbriks üle 100 000 kasutaja kuus, mis tõstab ta Eesti suurimate autoportaalide hulka. Google Analyticsi andmetel oli Autogeeniusel veebruaris 100 107 unikaalset lugejat, mis on portaali jaoks kõigi aegade rekord. “See on uskumatu tunne,” ütles Autogeeniuse portaali toimetaja Tarmo Tähepõld. “Ma…

  • Fookus Meedia ja Geenius Meedia lõid ühise müügiorganisatsiooni ja tulid välja kahe uue portaaliga

    Ajakirjade kirjastaja Fookus Meedia ja veebiportaale majandav Geenius Meedia moodustasid ühise müügiorganisatsiooni fg1 meedia ning tulid välja kahe uue veebiportaaliga. Uut ettevõtet fg1 meedia juhib 20aastase meediakogemusega Egle Haidak. Ta on olnud Ajakirjade Kirjastuse reklaamidirektor, ajakirja Mood tegevjuht ja Dentsu​ Aegis Nework​ gruppi kuuluva digiagentuuri Isobar Eesti juht. fg1 meedia tooteportfelli kuuluvad Eesti parim tehnoloogiauudisteportaal Geenius,…

  • Esimene uuel kujul Mood ilmus tiraažiga 12 000 eksemplari

    Uuel kujul Mood ilmus tiraažiga 12 000 eksemplari ja ajakirja maht oli 156 lk. Ajakirja ilmumisega kaasneb ulatuslik turunduskampaania. Kasutame e-postiturundust, sotsiaalmeediat, Delfit ja Google’i reklaamivõrgustikku. Ajakirjade vahele inserdime 45 000 tellimiskupongi. Numbrireklaamid jooksevad Trio suuremates raadiokanalites. 29. augustist kuni aasta lõpuni on Mood Rimi ja Selveri kettides müügil erialustel.